عشق صورتی

سلام من عاطفه هستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد نظر یادتون نره


 
عشق من




براي چشمهايت مينويسم


براي برق نگاهت که تمام زندگي من است


براي گرمي نفسهايت براي يک لبخند يا يک اشاره


براي تو که همه وجود مني


ومن بي تو وديگر هيچ


دوست دارم از پنجره نگاهت زندگي کنم


دوست دارم و دوستت دارم هايي که ميايد و مي رود


وتو قد ميکشي


ومن نگاهت ميکنم و به ياد مياورم گذشته را


و اينده هم روزي خواهد گذشت


و تو قد ميکشي


و من يادم نميرود


ومن به عشق تو در اين حباب زندگي


زنده مي مانم
 



نظرات شما عزیزان:

خروزخان
ساعت17:52---16 خرداد 1390
يه عمره فكر دريامو تو اين مرداب سرگردون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:,ساعت 21:25 توسط عاطی | |
قالب ساز وبلاگ پيچك دات نت