عشق صورتی

سلام من عاطفه هستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد نظر یادتون نره

وقتی هستی...


 

وقتی هستی آنقدر محو تماشا و در کنار تو بودن هستم که از گذر سریع لحظات غافل می شوم
دوست دارم این لحظات کنار هم بودن را تا بی نهایت ادامه دهم...
وقتی هستی همه چیز "تو" می شود و من سراپا چشم
نمیدانی... نمیدانم.. هیچ کس نمی داند که چه قدر عاشقت هستم
چه قدر برای کنار تو بودن پرپر میزنم
چه قدر همیشه نگرانت هستم
همیشه چشم به راهت هستم
خدایا کی این هجران را پایان میدهی؟
خدایا این عشق پاک را از ما مگیر
هر روز بر این عشق فزونی بخش و آن را شعله ور تر کن

 



نظرات شما عزیزان:

میترا
ساعت11:35---27 آبان 1390
سلام عزیزم وبلاگت قشنگ بود خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنی

میترا
ساعت11:32---27 آبان 1390
سلام عزیزم وبلاگت قشنگ بود خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنی

دیوید
ساعت15:22---15 خرداد 1390
سلام دوست عزیز وب خوبی داری به من هم سر بزن و اگه مایل به لینک بودی منو با خبر کن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:,ساعت 17:12 توسط عاطی | |
قالب ساز وبلاگ پيچك دات نت